HTML

no salty

Pillanatok a konyhámból. Ételek, amiket készítek. Borok, amiket kóstolunk. Könyvek, amikből főzök és ötletet merítek. Éttermek, amiket kipróbálunk.

Címkék

Friss topikok

  • P4p3r Dr4g0n: Illetve kiegészíteném, még a Gordon Ramsay’s Playing with Fire (Gordon Ramsay) könyvet, mert már e... (2011.02.16. 09:59) Könyvespolc
  • Babaruhadepo: Egy dolgot tehetsz. Írd ki az oldaladra, hogy 5000 Ft/napidíj ellenében fel lehet használni a rece... (2010.12.12. 10:08) Az arcátlanság netovábbja
  • mento: Szia! Feltettem ezt a receptedet a leves.lap.hu oldalara. István (2010.11.15. 11:54) Krémleves padlizsánból
  • mento: Szia! Feltettem ezt a receptedet a leves.lap.hu oldalara. István (2010.11.15. 11:52) VKF! XX: Bő lére eresztve

Utolsó kommentek

  • P4p3r Dr4g0n: Illetve kiegészíteném, még a Gordon Ramsay’s Playing with Fire (Gordon Ramsay) könyvet, mert már e... (2011.02.16. 09:59) Könyvespolc
  • Babaruhadepo: Egy dolgot tehetsz. Írd ki az oldaladra, hogy 5000 Ft/napidíj ellenében fel lehet használni a rece... (2010.12.12. 10:08) Az arcátlanság netovábbja
  • Utolsó 20

Hűtő razzia

2008.05.14. 23:16 nosalty

Tegnap ért utol Gourmandula kíváncsiskodó kérdése. Cseppet sem vagyok szégyenlős, ha a hűtőmről van szó, kezdődjön hát a sztriptíz.
A fotók a valós és általános állapotot tükrözik, ha még ért is volna az exponálás előtti rendrakás, sem éltem volna vele. Az én hűtőm mindig kupis ugyanis. Erre nem vagyok büszke, de nem is szégyellem. Így szeretem. A lényeg a fejben van: bekötött szemmel is megtalálom, amit keresek. Én. W. viszont nem. De ez már egy másik történet..

Felső polc:

csupa házi lekvár; egy kis W. anyukája által készített őszibarack befőtt; és az utóbbi időben a Dijoni mustárok és a Fleur de Sel is itt tanyáznak

Eddig semmi ciki. Ami késik nem múlik…

Felülről a második polc:

Philadelphia krémsajt; egy másik fajta krémsajt; feta sajt; pecorino romano; óriás parmezán rög (és sok kicsi parmezán héj, amin van még kevés, leműtésre váró sajt, de mindig a lustaság győz, és a nagyot használom); két henger fél kilós President vaj (az egyik sós, a másik nem); vásárcsarnokból származó házi túró és tejföl; egy dobozban a féltve őrzött, téli álmot aludt libamell konfit (tavaly ősszel készítettem); két élesztő; prosciutto, téli szalámi; házi marcipán; pár szelet megiszaposodott házi sonka (Dió kutyánk pályázik rá jó eséllyel)

Középső, mini magasságú polc:

natúr joghurtok; kefir; négy tojásfehérje; házi sajtkrém; és egy szép szűzérme várja felhasználását

Alsó polc:

Mami tyúkjainak a tojásai; maradék borsóleves; maradék rakott spárga; szőlő (mert nem fért be a gyümölcsös rekeszbe); hétvégén készült bazsalikom pesto; cukorborsó; bébirépa; és vaddisznó zsír (W. anyukája nem hinne a szemeinek, ha ezt látná…zsír van a hűtőmben…)

Zöldséges/gyümölcsös rekeszek:

egy fej jégsaláta; maradék kínai kel; egy zacskó sóskalevél; egy avokádó; egész és darált dió; még egy tartó tojás; két darab sárga-és fehérrépa; egy csokor újhagyma; és két darab retek (amire már nem is emlékeztem)

Ingoványosabb talajra lépünk, következzen az hűtőajtó!




Felső rekesz (nem teljesen fért bele a képbe):

van itt egy bolti pesto (jujuj, mentségemre legyen mondva, ezt még télen követtem el); körömlakkok, az összes (fél éve hallottam egy ismerőstől, hogy sokkal tovább használható marad a körömlakk, ha a hűtőben tartjuk, így átköltöztettem őket a fürdőszobából a konyhábaJ); és három vakcina, amiknek a beadatásához még gyűjtöm a bátorságot

Egyel lejjebb:

egy tubus nem olyan finom mustár (azért van még tele) és ajaj, elérkeztünk a cikis ponthoz: egy csípős pirosarany, amiben viszont alig van már (ez egy gyerekkorból maradt szokás, nem tudtam eddig kinőni, vajas kenyér, csípős piros arany pöttyökkel; hogy mentsem a menthetőt: legalább főzéshez nem használom…)

Középső rész:

szardellafilé szójaolajban; szardíniafilé olajban; salsa di noci; kapribogyó; zöldbors; citromlé (amit sosem használok..); zöld olajbogyó; Tabasco; Jalapeno szósz; kacsingat a Nesquik nyuszi (hiszi a piszi, aki elhiszi, de ez nem miattam került ide, tartom is tőle a két lépés távolságot); és a hűtőm „gyöngyszemei”: háromféle majonéz (W. cipelte haza Szlovákiából, ezek sem az én világom)

Alulról a második polc:

kis üveg ízesített mustárok (mézes, rumos és bazsalikomos, nagyon finomak); és kávétejszín (ez kerül a napi egy/kettő espresso kávémba)

Alsó polc:

bolti tej; vásárcsarnokból származó igazi tehéntej (az ásványvizes üvegben látható, így árulják..); egy palack Borzongás a meleg napokra; és egy doboz gyümölcslé

A három kis mélyhűtő fiókom majdnem kimaradt:

ezekben gyümölcsök, fagyik, alaplevek és husik vannak
fotó ugyan nem készült hozzá, de becsszó, hogy semmi cikit nem rejtenek..

ennyi volt a móka mára, zárul móka misi tára…

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nosalty.blog.hu/api/trackback/id/tr16469265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maci · http://macikonyha.blogspot.com 2008.05.14. 23:48:44

Izgalmas hütö, illetve a tartalma, nagyon tetszik!

gourmandula · http://gourmandula.blogspot.com 2008.05.15. 11:39:10

Tényleg klassz tartalom! :) Eddig mindenkinél botlottam valami izgalmasra, nálad a rumos mustárra kaptam fel a fejem. hmmm, isteni lehet... :)

Zita 2008.05.15. 21:32:15

Nálunk egy év alatt nincs ennyi cucc a hűtőben!!!Persze ennek megfelelően tudok főzni, sajna.
Egyébként nagyon vicces, hogy egy hűtő tartalmának leírása ilyen érdekes lehet, nagyon élveztem végig.
süti beállítások módosítása